Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Φόρεσε την κορδέλα της Αγίας Ζώνης και έμεινε έγκυος στη Λεμεσό



Λεμεσός, Κύπρος
«Έχω μία ανιψιά, η οποία ζούσε στην Αγγλία και οι γιατροί μετά από εξετάσεις της είπαν ότι είχε πολύ λίγες πιθανότητες, αν παντρευόταν να γίνει μητέρα. 

Στα δέκα χρόνια του γάμου της είχε κάνει δύο θεραπείες χωρίς αποτέλεσμα. Αποφάσισε να κάνει και τρίτη προσπάθεια. Αν αποτύγχανε θα υιοθετούσε παιδί.

Η Αειπάρθενος όμως την βοήθησε και τώρα είναι μητέρα ενός αγοριού. Σάς αναφέρω τα γεγονότα.

Πριν δυόμιση περίπου χρόνια ήλθε στο σπίτι μου μία συνάδελφος με τον σύζυγό της, τον κ. Χαράλαμπο. Αυτός φεύγοντας μου ζήτησε να γράψω τα ονόματά μας για να τα στείλει στο Άγιον Όρος για παράκληση.

Κάποια ημέρα παρέλαβα στο σπίτι μου ένα μεγάλο φάκελο που είχε μέσα κορδέλα της Αγίας Ζώνης. Το μυαλό μου έτρεξε στην ανιψιά μου, γιατί ήλθε στην κατάλληλη στιγμή. Σε λίγες ημέρες θα πήγαινε στο εξωτερικό για να κάνει θεραπεία, αυτή που σάς γράφω πιο πάνω. Έκανε ό,τι έγραφε το σημείωμα με την κορδέλα και την φόρεσε. Ως εκ θαύματος η Αειπάρθενος βοήθησε και σε ένα μήνα γύρισε έγκυος.

Το όνομα της ανιψιάς μου είναι Σωτηρούλα, Γεώργιος ο άντρας της και Ραφαήλ ο γιός τους».

Σάς ευχαριστώ

Μαρία Χατζησάββα
πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου