Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

“Πώς τα προλαβαίνεις όλα;…”

ddf35-image-3

Η αλήθεια είναι πως ΔΕΝ τα προλαβαίνω όλα…
Αυτό πρέπει να το ομολογήσω εξ΄αρχής.
Και πάλι βιαστικά γράφω, γιατί αν δεν γράψω τώρα, θα μείνει και αυτή η ανάρτηση…Οπότε ας “προλάβω” την ώρα που κάθησα να θηλάσω το μωρό- και ας γράψω λίγες σκέψεις σχετικά μ΄αυτό.
.

Πώς προσπαθώ να οργανώσω την κάθε μέρα:
Αξιολογώ τις απαιτήσεις της καθημερινότητας και τις υποχρεώσεις και επιλέγω σε ποιες μπορώ να ανταποκριθώ και σε ποιες όχι- δεν είναι ατελείωτες οι δυνάμεις  μου …
Προτεραιότητα πάντα τα παιδιά και η οικογένεια... και μετά έρχονται όλα τα υπόλοιπα.

Οι καθημερινές δουλειές του νοικοκυριού πρέπει να γίνουν- αλλά δεν είναι αναγκαίο να γίνουν στην εντέλεια. Αρκεί: 
το καθημερινό μας φαγητό
5bb2b-morisotreading1869-70nation-gal-ofartwash
καθαρά ρούχα (όχι απαραιτήτως σιδερωμένα)

επαρκώς καθαρό και τακτοποιημένο σπίτι
διαβασμένα παιδιά
ΗΡΕΜΙΑ! και ΧΑΡΑ ! στο σπιτικά μας.
(τα δυο τελευταία είναι το πιο σοβαρά απ΄όλα).
.


Πότε δεν προλαβαίνω να τα κάνω αυτά;…
Υπάρχουν οι “κλέφτες του χρόνου μου”, όπως τους λέω. Τους έχω εντοπίσει και προσπαθώ να τους αποδιώχνω μακριά μου.
Αυτοί οι κλέφτες, λοιπόν, είναι το άσκοπο σερφάρισμα, το κουβεντολόι στο τηλέφωνο ή δια ζώσης, οι λεπτομέρειες και “τελειομανίες” σε ό,τι φτιάχνω κτλ. 
.
bce98-1
Όταν υπάρχει ηρεμία και γαλήνη, η μέρα μας κυλά πιο όμορφα και προλαβαίνω πολύ περισσότερα πράγματα, με λιγότερο κόπο και μόχθο. Αντιθέτως, αν επικρατεί ανανταραχή, όλο κια θα βγουν μπροστά μου “αναποδιές” που θα με δυσκολέψουν ακόμα περισσότερο και θα πάνε πίσω όλο το πρόγραμμα.

Υπάρχουν, φυσικά, μέρες που επικρατεί ένα “χαμός” από δουλειές και εκεί τρέχω και δεν προλαβαίνω, αλλά πάντα η επίκληση της βοήθειας του Θεού δίνουν την αναγκαία δύναμη για να ανταπεξέλθουμε…Αυτό το πιστεύω ακράδαντα. Και η απάντησή μου στην ερώτηση “Πώς τα καταφέρνεις με τα παιδιά;…” είναι : “Με την βοήθεια του Θεού, μόνο έτσι!”
. 

Πάντα ισχύει το αξίωμα: 
“Ο χρόνος και το χρήμα είναι μεγέθη ελαστικά” και αυτό δεν μου αφήνει περιθώρια για δικαιολογίες του τύπου “δεν προλαβαίνω, δεν έχω χρόνο κτλ…”.

Επίσης, είναι πολύ σοφός ο λόγος: “Δεν υπάρχει δεν μπορώ, μόνο δεν θέλω υπάρχει”.
“Ο άνθρωπος όλα μπορεί να τα καταφέρει!” υποστηρίζει μια καλή μου φίλη με πολλά και καλά παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου