Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Προσευχή από μια ψυχή που πήρε δυνατή απόφαση

Μια γυναίκα που άρχισε να ζει χριστιανική ζωή έμαθε από μια φίλη της ότι ο άνδρας της, με τον οποίο είχε κάποια προβλήματα, ευρισκόμενος σε επαγγελματικό ταξίδι, θεάθηκε σε ένα εστιατόριο με κάποια άλλη νεαρή γυναίκα. H φίλη έδειξε στην πρώτη, ότι η παρέα του άνδρα της ήταν κάτι παραπάνω από ένα τυχαίο κοινό δείπνο. Οργίστηκε, λοιπόν, θύμωσε, αλλά και προσευχήθηκε λέγοντας:

Θεέ...
Θεέ μου, σε χρειάζομαι. Ξέρω ότι δεν έχω προσευχηθεί όπως θα 'πρεπε.
Δεν σε έχω ακολουθήσει όπως θα 'πρεπε.
Αλλά σε χρειάζομαι, σε χρειάζομαι τώρα ακριβώς.
Κύριε, ήμουνα τόσο θυμωμένη με τον άνδρα μου, και είμαι ακόμα. Αλλά δεν θέλω να χάσω το γάμο μου.

Κύριε, συγχώρεσέ με.  Συγχώρεσέ με.
Δεν είμαι ο δικαστής του, Εσύ είσαι.
Αλλά σου ζητώ, παρακαλώ, παρακαλώ μην τον αφήσεις να το κάνει αυτό. Ανάλαβε Εσύ. Σε παρακαλώ, να αναλάβεις.
Πάρε την καρδιά μου και διώξε όλη αυτή την οργή. Βοήθησε τον άντρα μου να με αγαπήσει και πάλι.
Και βοήθησέ με να τον αγαπήσω κι εγώ.
Αν κάνει κάτι λάθος, μην τον αφήσεις να ξεφύγει. Στάσου εμπόδιο στο δρόμο του. Στο ζητώ, σε παρακαλώ, να με βοηθήσεις.
"Ο κλέφτης έρχεται μόνο για να κλέψει" για να σκοτώσει και να καταστρέψει. Κι αυτή η άλλη γυναίκα έχει έρθει για να κάνει κακό. Αλλά το ξέρω, Θεέ μου, ότι είσαι αξιόπιστος, Εσύ είπες στο Ευαγγέλιο ότι ο Κύριος "Θα σας ενισχύσει και θα σας προστατέψει από τον πονηρό".
"Υποταχτείτε στο Θεό". "Αντισταθείτε στον διάβολο, και θα φύγει".
"Υποταχτείτε στο Θεό". "Αντισταθείτε στον διάβολο, και θα φύγει".
"Υποταχτείτε στο Θεό". "Αντισταθείτε στον διάβολο, και θα φύγει".
***
Δεν ξέρω πού είσαι, διάβολε, αλλά ξέρω ότι μπορείς να με ακούσεις.
Παίζεις με τον άντρα μου!!!
Έχεις παίξει με το νου μου και έκανες το δικό σου αρκετό καιρό!
Αλλά τέρμα, ως εδώ ήταν.  Όχι άλλο τελείωσες. Ναι, μέχρις εδώ ήταν!!!
Από δω και πέρα ο Ιησούς Χριστός είναι ο Κύριος αυτού του σπιτιού.
Και αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει κανένα μέρος για σένα πια εδώ διάβολε.
Πάρε λοιπόν τα ψέματά σου, τα σχέδιά σου και τις κατηγορίες σου, και βγες έξω από το σπίτι μου, στο όνομα του Ιησού Χριστού!
Δεν μπορείς να έχεις το γάμο μου.  Δεν μπορείς να έχεις την κόρη μου. Και σίγουρα δεν μπορείς να έχεις τον άντρα μου.
Αυτό το σπίτι είναι υπό νέα διεύθυνση. Και αυτό σημαίνει ότι εσύ, διάβολε, είσαι έξω!
***
 Και ένα άλλο πράγμα.
Σ' έχω τόσο σιχαθεί να κλέβεις τη χαρά μου!!!
Αλλά κι αυτό αλλάζει από αυτή τη στιγμή.
Η χαρά μου δεν προέρχεται πλέον από τους φίλους μου.
Δεν προέρχεται από τη δουλειά μου.
Δεν έρχεται ακόμη και από το σύζυγό μου.
Η χαρά μου βρίσκεται στον Ιησού Χριστό.
Και ακριβώς σε περίπτωση, διάβολε,  που έχεις ξεχάσει, ο Ιησούς Χριστός σε έχει ήδη νικήσει, όχι μόνο για τον εαυτό Του, αλλά και για χάρη μας.
Έτσι πήγαινε πίσω στην κόλαση όπου ανήκεις,
 και να αφήσεις την οικογένειά μου ήσυχη.

****
Αναλογιζόμενη το παρελθόν μου, βλέπω ότι έχω πολεμήσει το Θεό.
Αλλά δεν θα 'πρεπε γιατί ο Θεός κερδίζει πάντα.
Τώρα προσεύχομαι ο Θεός να πολεμήσει για μένα.
Τώρα μαθαίνω πως να μην πολεμάω τον Θεό,
μαθαίνω πώς να Τον αφήνω να πολεμάει για μένα,
έτσι ώστε να μπορούμε όλοι να κερδίσουμε. Αμήν.


Διασκευή Ι.Δ. από την ταινία WAR ROOM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου