Τρίτη 19 Μαΐου 2015

5 λόγοι για να «ευγνωμονώ» τα παιδιά μου!

21520908_6ec980e466e101b3549ef7d2e27fc247.limghandler Ε, ναι, κάποιες φορές όταν έχουμε να διαπραγματευτούμε με τις φωνές των παιδιών, με τα νεύρα τους, την άρνηση τους να φάνε, την αλλαγή πάνας, και τα βουνά πλυντηρίων που έχουμε να σιδερώσουμε…φτάνουμε στα όρια μας. Αλλά υπάρχουν και φορές (και είναι εκατοντάδες αυτές) που τα ευγνωμονούμε που υπάρχουν! Εδώ σας δίνουμε μόνο πέντε από τους εκατοντάδες αυτούς λόγους.

1. Μου έμαθαν τι σημαίνει «αγάπη χωρίς όρια»!
Από την πρώτη στιγμή που τα πρωτοείδα τα αγάπησα και ξέρω ότι με αγάπησαν κι εκείνα. Όμως αυτό το συναίσθημα της ολοκληρωτικής, ανυστερόβουλης (όχι πάντα) και αφοσιωμένης αγάπης από την πρώτη κιόλας στιγμή δεν το έχεις ξανανιώσει για κανέναν! Αυτή η αγάπη είναι τόσο δυνατή που μπορεί να δώσει υπερφυσική δύναμη, όταν εκείνα χρειάζονται προστασία, αλλά και εξαιρετική υπομονή όταν έχουν την ανάγκη σου. Είναι αυτό το είδος της αγάπης που σου ζεσταίνει την καρδιά, που δεν έχει όρια και που ξέρεις ότι δεν θα την χάσεις ποτέ

2. Ποτέ πριν δεν έτρωγα τόσο υγιεινά!
Ναι, όταν έχεις παιδιά κάποιες φορές μπορεί να φας για βραδινό burger, πίτσα ή μπισκότα με επικάλυψη σοκολάτας. Σε γενικές όμως γραμμές από τότε που έκανα παιδιά, αντικατέστησα τις διατροφικές κραιπάλες με ένα πιο υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα. Ενοχές; Ωριμότητα; Φόβος; Ότι κι αν είναι μου κάνει καλό στην υγεία!

3. Μαζί τους περνάω μια δεύτερη παιδική ηλικία
Μ’ αρέσει να γίνομαι παιδί! Σε ποιόν δεν αρέσει άλλωστε; Σε αυτήν τη νέα μου παιδική ηλικία όλα μου φαίνονται καινούρια και όλα μου προκαλούν έναν απίστευτο ενθουσιασμό για το νέο αυτόν καινούριο κόσμο! Και αυτόν τον ενθουσιασμό τον αντλώ από τα δικά τους μάτια.

4. Απολαμβάνω τεράστιες αγκαλιές
Σκέφτεστε κάτι καλύτερο από ένα μικρό κεφαλάκι να ξεκουράζεται στον ώμο σας; Από δυο μικρά χεράκια να σφίγγουν το λαιμό σας; Από μια σφιχτή αγκαλιά, τόσο σφιχτή που να σου κόβει την ανάσα;

5. Με προκαλούν να γίνω «καλύτερη» σε όλα
Καλύτερη μαμά, καλύτερος άνθρωπος, πιο υπομονετική, πιο ευγενική, πιο δοτική! Και αυτό γιατί το μόνο που θέλω είναι τα παιδιά μου να νιώθουν περήφανα που με φωνάζουν μαμά!
Από την blogger Jenni Buckley
Από: Ελένη Χαδιαράκου
Πηγή: imommy.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου