Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Διαμαρτυρία για τα θύματα και.... διαμαρτυρία θυμάτων

«Το Παρίσι είναι σήμερα το κέντρο του κόσμου» είπε ο Ολάντ - Περίπου 50 ξένοι ηγέτες συμμετείχαν στη διαδήλωση - Συγκίνηση από το βουβό πόνο των οικογενειών των 17 θυμάτων - Σαμαράς: «Συντασσόμαστε με την Γαλλία. Είμαστε μαζί σας σε αυτή τη μάχη για τα δημοκρατικά ιδεώδη»


Είμαι κι εγώ ένας νεκρός, θύμα των μνημονίων στην Ελλάδα, αυτόχειρας. Έκανα μια απεγνωσμένη πράξη και δεν μπορώ να βοηθήσω την οικογένειά μου, όπως και οι νεκροί-θύματα των τρομοκρατών στη Γαλλία. Γι’ αυτό απευθύνομαι στους παραπάνω ηγέτες των διαφόρων κρατών και κραυγάζω να κοιτάξουν με μάτι συμπάθειας στα χιλιάδες θύματα που αριθμεί η χώρα μου η Ελλάδα και να κάνουν κάτι να βγει η χώρα μου από το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται. Εξ άλλου το θέμα της πατρίδας μου είναι μόνο … οικονομικό.


Είμαι κι εγώ ένα θύμα της διεθνούς οικονομικής τρομοκρατίας  που το κύματά της χτυπάνε αυτή τη στιγμή τη χώρα μου την Ελλάδα. Είμαι ένας απολυμένος εργαζόμενος που δεν μπορώ πλέον να προσφέρω καμμία βοήθεια στην οικογένειά μου, όπως και οι νεκροί-θύματα των τρομοκρατών στη Γαλλία. Γι’ αυτό απευθύνομαι στους παραπάνω ηγέτες των διαφόρων κρατών και κραυγάζω να κοιτάξουν με μάτι συμπάθειας στα χιλιάδες θύματα (απολυμένους) που αριθμεί η χώρα μου η Ελλάδα και να κάνουν κάτι να βγει η χώρα μου από την ανεργία που την μαστίζει. Εξ άλλου το θέμα της πατρίδας μου είναι μόνο … οικονομικό.

Είμαι κι εγώ ένα θύμα της τρομοκρατίας που ασκεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής στην Ελλάδα. Είμαι ένα παιδί που δεν μπόρεσα να γεννηθώ διότι η μάνα μου (και μάλλον και ο πατέρας) μαζί με ένα τρομοκράτη- σφαγέα γιατρό με βρήκαν μικρό και ανυπεράσπιστο και με κατακρεούργησαν. Δεν μπορώ να βοηθήσω τον εαυτό μου, όπως και οι νεκροί-θύματα των τρομοκρατών στη Γαλλία. Γι’ αυτό απευθύνομαι στους παραπάνω ηγέτες των διαφόρων κρατών και κραυγάζω να κοιτάξουν με μάτι συμπάθειας στα χιλιάδες θύματα των εκτρώσεων που αριθμεί η χώρα μου η Ελλάδα και να κάνουν κάτι να γλυτώσει η χώρα μου από αυτό το μακελειό  το οποίο γίνεται. Εξ άλλου το θέμα της πατρίδας μου για την περίπτωσή μας είναι μόνο … οικονομικό.

Είμαι κι εγώ ένα θύμα της τρομοκρατίας που ασκεί το «παρακράτος» των μνημονίων στην Ελλάδα. Είμαι ένα παιδί που δεν μπορώ να βρω δουλειά παρ’  όλα τα προσόντα μου. Δεν μπορώ να βοηθήσω ούτε τον εαυτό μου ούτε την οικογένειά μου, όπως και οι νεκροί-θύματα των τρομοκρατών στη Γαλλία. Γι’ αυτό απευθύνομαι στους παραπάνω ηγέτες των διαφόρων κρατών και κραυγάζω να κοιτάξουν με μάτι συμπάθειας στα χιλιάδες αθώα παιδιά που καθόμαστε άνεργοι διότι δεν μπορούμε να βρούμε δουλειά στην Ελλάδα.  Να κάνουν κάτι να γλυτώσει η χώρα μας από αυτό το τέλμα στο οποίο την έριξαν ντόπιοι προδότες «εθνοσωτήρες» και ξένα οικονομικά συμφέροντα. Εξ άλλου το θέμα της πατρίδας μου για την περίπτωσή μας είναι μόνο … οικονομικό.

Είμαι κι εγώ ένα θύμα της τρομοκρατίας των Ισλαμιστών στη Μέση Ανατολή. Δεν μπορώ να βοηθήσω ούτε τον εαυτό μου ούτε την οικογένειά μου, όπως και οι νεκροί-θύματα των τρομοκρατών στη Γαλλία. Γι’ αυτό απευθύνομαι στους παραπάνω ηγέτες των διαφόρων κρατών και κραυγάζω να κοιτάξουν με μάτι συμπάθειας στα χιλιάδες αθώα θύματα παιδιά και μεγάλους στον τόπο μου. Ζητάω απεγνωσμένα να κάνουν κάτι να σταματήσει αυτός ο όλεθρος που οι "ηγέτες" τον δημιούργησαν και τα οικονομικά τους τραστ τον συντηρούν. Το ξέρουν όλοι ότι πίσω από θύματα, όπλα και πετρέλαια και εδάφη το θέμα είναι μόνο ...οικονομικό.

Αν δεν δώσουν σημασία στα όσα ζητάμε, και μάλλον αυτό θα γίνει, τότε δικαιούμαστε να πιστεύουμε ότι όλα όσα γίνονται στο Παρίσι είναι μια καλοστημένη θεατρική παράσταση χωρίς νόημα για τον απλό πολίτη.

Μόνο που δεν ξέρουμε ούτε ποιος έγραψε το σενάριο αυτής της παράστασης, ούτε ποιος παίρνει τις εισπράξεις από την «φαντασμαγορική- μεγαλειώδη» αυτή παράσταση. Κι ακόμη δεν ξέρουμε «που το πάνε», και «τί θα μας κοστίσει και πότε».

Ξέρουμε όμως ότι αυτοί που κλαίνε με «κροκοδείλια» δάκρυα σήμερα δεν ενδιαφέρονται για μας που είμαστε θύματα. Ξέρουμε ότι θα είμαστε μόνιμα θύματα. Και ξέρουμε ότι στην ουσία σε όλους αυτούς τους ηγέτες, δεν τους «καίγεται καρφί» ποτέ για κανένα θύμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου