Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Δουλειά

Το συνοικιακό παντοπωλείο κάθε μέρα γεμίζει κόσμο. Ευτυχώς ακόμα. Ο ιδιοκτήτης του έχει κατέβει απο το θρόνο του κι αυτό το εκτιμούμε όλοι. Και τον στηρίζουμε.
Δίπλα από τα ταμεία υπάρχει ένας τηλεφωνικός θάλαμος.
Χθες το πρωί ένας νεαρός τον πλησίασε, σχημάτισε κάποιον αριθμό και περίμενε. Πιο κει ο ιδιοκτήτης στάθηκε παράμερα. Κάτι του είπε μέσα του να παρακολουθήσει τη σκηνή.
«Καλημέρα» είπε ο μικρός «Σας τηλεφωνώ για την αγγελία. Να έρχομαι να σας καθαρίζω την αυλή και…»
«Μα ήδη έχω πάρει κάποιον για να μου κάνει αυτή τη δουλειά» ακούστηκε από την άλλη άκρη της γραμμής η φωνή της κυρίας
«Κυρία εγώ θα σας καθαρίζω την αυλή με τα μισά χρήματα από αυτόν που προσλάβατε!»
«Είμαι πολύ ευχαριστημένη μ αυτόν που μου κάνει τη δουλειά αυτή» είπε ξανά η γυναίκα
«Κυρία εγώ προσφέρομαι δωρεάν να σας σφουγγαρίζω και τις σκάλες και να σας σκουπίζω και το σπίτι σας» επέμενε ο μικρός
«Οχι ευχαριστώ!» απάντησε η κυρία
Ο μικρός χαμογέλασε, ευχαρίστησε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Ο ιδιοκτήτης πλησίασε το νεαρό και του είπε
«Μικρέ μου αρέσει πολύ η στάση σου, η επιμονή σου και η εργατικότητα σου. Θέλω να σου προσφέρω δουλειά εδώ στο μαγαζί. Τι λες;»
«Οχι, ευχαριστώ» είπε ο μικρός
«Μα γιατί; Αφού σε είδα να παρακαλάς για δουλειά προηγουμένως» απόρησε ο καταστηματάρχης
«Οχι όχι!» χαμογέλασε ο μικρός «Δεν είναι έτσι. Απλά έκανα έναν έλεγχο πως τα πάω στη δουλειά μου. Εγώ είμαι αυτός που καθαρίζω τον κήπο!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου